sluta med välling

2011-02-01 - 07:40:49

NU ska jag ta tag i vällingen.. Dags att sluta med den nu. dels för att det påverkar isabelles mat på dagen. Hon har börjat sluta äta helt typ . Äter pyttelite frukot, pyttelite lunch, pyttelite middag och massor med välling! det är inte ok!.
Hon har även börjat vakna flera ggr VARJENATT och vill ha välling. så det påverkar även hennes sömn. (och min)

Så nu ska jag ta tag i det. men dp ör frågan . Ska man sluta med all välling direkt ? eller ska jag trappa ner ? ska jag byta ut vällingen mot vatten?

skulle behova några tips tack :)

Postat av: Jannika mamma till Jillian

ÅH VÄLLING ÄR BAJS! Vi började med gonattvälling för några dagar sen på kvällen för att de ska ju vara bra när de sover sägs det, men hon blir jättelättväckt och pigg istället? WTF?:P

2011-02-01 - 13:18:45
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0