Torsdag

2011-02-10 - 09:29:14
Jaha ännu en ny dag å alla är super förkylda. Kul dag .. nu har även bellas näsa börjat rinna en massa osv.
sedan så snöar det fy fan! .
undra om man ska ut å gå lite idag iaf. få se om man kan ta en promenad själv så jag slipper ta med de snoriga barnen ..

skulle gott till bvc idag men kändes inte så lockande när alla är snoriga och gå så långt. så vi bokade om tiden . har massa sm behövs göras här hemma som jag skjutit upp hela tiden .. så blir till å städa idag. sedan måste jag plugga. har en inlämningsuppgift som ska vara klar denna veckan sedan måste jag plugga på slutprovet. och sist men inte minst körkortsteori!
Det är mycket nu. sista veckan med Etik och livsfrågor. Sen är det dags för nästa ämne :)
därefter ska jag nog läsa matte b för att byta av lite måste ju läsa matte b och natur b med. sedan har jag ngra andra kärnämnen kvar. men tar lite i taget :)
skönt när man kan lägga upp ämnerna som man själv vill =)

Nehe nu ska jag lägga vilicia. hon har legat å försökta krypa på golvet. men hon har inte riktigt förstått att hn ska flytta händerna med ;) . haha men de kommer ju det med  lugnast när de ligger still;) haha sen blior de ju full fart med två busungar :D:D

Städa var det ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0