5 månader

2011-01-04 - 20:49:04
Idag blir vår lillfis hela 5 månader... redan lixom ? . helt sjukt. vart tar tiden vägen ?
snart kommr hon springa runt ähr å hitta på massa hyss med sin syster ;)

men men . Idag har jag iaf spenderat en hel del tid med moa :) . har varit ¨satt in p-staven och då följde hon med. tog en fika och har haft det allmänt trevligt... Toppen dag ,. Nu är det slut på fikandet ;) nyttig var de.
gjorde inte så ont att sätta in p-staven som jag trodde. tur var väl de. har ju ganska hög smärtgräns egentligen bara att jag är så förbanant feg, och rädd för sprutor och nålar.

Jaha innan läggdags idag har jag tänkt plugga lite.. sista veckan med naturkunskap, ingen motivation. Det suger rent ut sagt. inte det minsta intressant å skittråkigt. men så går det när man inte gör klart det i skolan ;) haha 
Äsch ett godkänt och jag är nöjd.. Kämpa ska jag verkligen göra på omvårdnadskurserna :) ser framemot det :D:D

Nehe . Nu blir det lite tv till innan hunden ska ut å innan skolboken ska fram ;)
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Okej :) Ja mysigt att ha deras små fossinar på väggen tycker jag.

2011-01-05 - 08:30:18
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0