God morgon

2011-01-03 - 10:22:31
Vaknade av migrän idag, inte så konstigt kanske för jag har sovit kasst inatt. Men tur att mina älskade barn sover till halv 9 nu för tiden(nu kommer bella säkert sluta med det igen bara för att jag skrivet de här) .
Men men . Hoppas skiten släpper iaf. tänkte gå en runda med pulkan å bärselen/vagnen

Idag ska jag även ringa religionsläraren.. så jag har det gjort.. hatar ju att ringa till folk;)haha .
Sen blir de naturplugg ikväl och sova tidigt eller iaf försöka.

 Nehe lite bilder från morgonen kanske jag skulle lägga in .. :)



  
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

Dack säger kevin = tack hehe . vi kunde inte fått det bättre faktiskt !

hur var erat nyår ??

kram

2011-01-03 - 11:01:30
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0