Helgen

2011-01-23 - 20:19:41
Nu är denna helgen över. SKÖNT!

Hade en super trevlig fredag och lördag med syster.. vad hade jag gjort utan dig ? .
 vi åkte till ikea å handlade litepå fredagen osv.. Skoj . Lördagen busade vi för fullt innan hon skulle hem å jobba.. Tack syster .
 Idag har jag avrit förbi mammsen .. åt lite lunch och träffade min bror och hans nya tjej . Trevligt! .

Nu sitter jag här å kollar på solsidan .. Såg handbollen innan fy fan vad spännande å fy fan vad grymma sverige är! helt sjukt! . Efter solsidan ska jag göra veckans delprov sedan antingen fortsätta med nästa veckas inlämningsuppgift eller måla bellas bord och stolar :) .

Blir alltid så pigg när barnen somnar, kanske för att man slappnar av å känner att man egentligen inte behöver göra ngt ? . Vilicia fick gröt idag innan hon skulle sova.. Hon åt å åt ..visst tog de sin lilla tid men så intresserad hon har blivit. så himlans kul å se :) .fick även vatten efter gröten . super kul tyckte hon ;) . Tänkte lägga in lite bilder sen från helgen å så . men får se om de blir ikväll eller imån . :)

 Hoppas ni har haft en bra helg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0