Hungrig!

2011-01-18 - 16:43:05
weeii nu har jag fixat med gym ;) hur ska jag orka;)? haha nej nej detta är ett måste.. slut på slappislivet ;) nu ska jag bara ta mig tiden till träningen med :P men de ska väl gå ;)

Nästa vecka ska jag börja iaf ;)
 sen måste jag snart ringa å boka en tid till tandläkaren. segt som tusan. och tråkiga pengar. men men.

Nu är iaf maten i ugnen -Lasange. ska fixa lite sallad nu bara :)
Nästa vecka ska kag försöka sluta små äta..:) sen ska jag äta frukost VARJE morgon ;) jag hatar frukost. men kanske blir lite piggare då :P

Nehe . nus ka jag fixa salladen .. :) hungrig som tusan
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Vad duktig du är som ska gymma, borde ta mig i kragen jag med. Med funkar inte så bra med mina jobbtider. Eller så kanske det bara är en undanflykt=)



haha!

Jag var lite nervös inför ett möte på jobbet, men det gick bra sån tur var:)



Kram

2011-01-18 - 18:46:19
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Så du ska komma igång nu ;) Det är faktiskt ganska skönt när man väl är där:P Bara jobbigt när man sitter hemma och inte orkar ta sig dit . Det kommer gå toppen, gäller bara att vara motiverad! Ett tips är att muta dig själv med nåt :P Om det finns nåt du verkligen vill ha kan du liksom tänka om jag fixar detta en månad så får jag unna mig det sen ;) Fast då gäller det ju att man inte köper det ändå om man inte fixar det :P

2011-01-18 - 19:30:49
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

Hejhej!

Hoppas allt är bra med dej! Tänkte bara sno 5 sek av ditt liv - var gärna med i min tävling på bloggen - du kan vinna väggdekor/text till värde av 250 kr! LYCKA TILL!

2011-01-19 - 15:50:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0