Kväll

2011-01-03 - 20:03:00
Jaha nu är det kväll .. Hade två väldigt trötta barn så dem somnade super fort :) .
Bella duschade först sen somnade hon redan vid HALV 7! . men kundei nte hålal henne vaken längre så trött som hon var, och vilicia somnade i min famn kl 7.. så då fick hon också lägga sig i sängen .. mys ungar :)

Jag har försökt ringa min lärare men inget svar, ska försöka igen lite senare :)
Idag ska jag nog ta en INTE plugga kväll! . förutom samtalet med läraren då.

Imon ska jag sätta in p-staven.. jag är så förbannat nervös. så barnen är hemma med pappsen å moa följer med mig ;) innan jag ska dit så måste jag förbi å hämta ut skiten också. Usch --
sen ska jag ta tag i  träningen med.. men det ska jag nog ta nästa månad:P

Nehe .. lite bilder från idag kanske jag ska bjuda på sen blir det tv resten av kvällen..



  



 
Postat av: Jane

Underbara bilder!!

2011-01-06 - 14:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0