Lite funderingar

2011-01-13 - 11:27:17
Funderar på om man kanske ska börja lägga in en veckamatsedel här på bloggen varje vecka.. på så sätt kan man ju ge andra tips och få tips av andra ;)
alla dagar kommer kanske inte vara iskriva men de flesta.. :)
Då kan ni fråga om man vill ha ngt recept samt vore de kul om fler ville göra detta så man som sagt kan tipsa varann.. för alla vet väl hur svårt å tråkigt de kan vara å komma på en middag ;)?

Så var tycker ni om denna iden ;)?
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Det tycker jag absolut du ska , min fantasi är noll när det gäller mat just nu! :) Jag tror inte min matsedel kommer ge någon några idéer just nu dock ;-) Så får se om jag hakar på senare!

2011-01-13 - 13:00:26
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0