Lördag

2011-01-22 - 14:01:22

Oj vad denna veckan gick fort.. hann knappt med.
Nu är det redan lördags lixom ..
syster åkte hem för några timmar sen hon skulle jobba så jag håller på att städa lite :)
Ser jut ut som en bombnedslag här efter att tre hundar varit i full gång . haha
Idag blir de en lugn dag iaf.
vi har gått till affären och så .

 Bella fick en glass som hon skulle äta hemma haha . hon var så rolig i affären .
Människorna bakom frågade henne om de inte var lite kallt med glass nu , då svarade bella lite fint .
" ehh nae inte hemma! " 
se innan vi skulle gå så sa dem hejå och ha en trevlig helg till bella.
då sa hon glatt " ja tack, tack detsamma "

Lät så himlans kul.

Nehe om man ska fortsätta med städningen . ikväll ska jag göra mina frågor för denna veckan och sedan ska jag nog måla bellas bord och stolar så de blir klart någon gång ;) . 
Funderar även på om man ska börja fixa i vilicias rum snart,,, för snart kan hon ju sova i sitt eget rum.. vill ha henne hos mig lite till. usch hon börjar bli stor nu, kan hon inte vara bebis lite till? . 
Hon har iaf börjat intressera sig lite mer för mat.. Potatis och palsternacka är favoriten . Sedan är gröt väldigt gott .
 Innan åt hon inget typ så. hon smakade ju men hon var inte alls intresserad.. Men har gått igenom de flesta sorterna nu , tror inte jag glömt ngt.:P ? Så nu kan hon få b örja smaka lite fruktpure med . :D de lär hon ju gilla. haha . 

nehe ta tag i mitt liv och städa å så .. : 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0