Lördag

2011-01-15 - 16:11:29

Jaga idag blir det ändrig i matlistan ;) jag är så sjukt sugen på stuvade makaroner å falukorv med rivna morötter. så de får de bli idag istället för stek.. Imon blir det tacos ;) -
Idag har jag å bella bakat sockerkaka .. hon älskar ju att hjälpa mamma med maten så idag bakade vi en sockerkaka..  första gången vi bakar tillsammans annars brukar vi bara laga mat ihop ;)
Hon fick smaka en liten bit efter hon ätit mellanmål  och då var hon så stolt över att hon hjälpt till :) .

Efter de har det bara avrit  massa bus.. jag ska t a å tvätta fönstret i vardagsrummet som en viss madame brukar stå vid, av ngn konstig annledning så blir de alltid så smutsigt ;)
fingeravtryck å kladdigt.. skitunge! .

Hon har sprungit runt här å sagt mamma är bäääässs ( bäst )  men så fort jag håller med så ändrar hon och säger pappa är bääääss. eller något annat namn .

tog lite bilder på skitungen när hon var uppe i varv iaf å jag sa till henne att inte kladda på fönstret ;) men lägger upp dem sen ..

Nehe nu är jag hungrig så ska börja med maten ;) .

Vi gick till affären innan btw,, för vad vore en lördagkväll utan brieost ;)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0