Tisdag

2011-07-19 - 09:17:23
dags för lite uppdateringi nnan jag ska ta ett riktigt krafttag i städningen :)
Har diskat och fixat de mesta i köket redan iaf:) Solen skinner ochd et är blå himel.. Fy fan vad skönt. Idag ska vi nog bada. Om barnen vill. sen får vi nog lite besök med. trevlig :D
Idag hoppas jag tt min nya bästa vän (kameran) kommer ;) har beställt en ny vän, en Canon 600D . :D Tror den kommer bli super :)

Sista lediga dagen imorgon är det jobb igen och på torsdag sen ledig fredag och jobb två dagar :) ganska soft schema .. för sen är jag ledig två dagar igen ;)

Tänkte försöka komma igång i bloggandet igen . Men så himlans mkt nu .. På mina ledig dagar njuter jag med familjen och när jag jobbar har jag fullt upp sen pluggar jag ju med så jaa tiden räcker inte till, tiill allt..

Nehe städa var det :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0