Isabelle 2 år och 7 månader

2011-06-15 - 07:49:43
Nu när det har hänt endel sen sist jag skrev en sammanfattning om isabelle så är det dags tycker jag =)

Social, Isabelle är en väldigt social tjej , Säger hej till alla leker och med alla.

Ord. Bella äsger långa meningar och pratar massor. Det är viktigt  att berätta för alla att jag är hennes mamma oh att isia/ia(vilicia) är hennes lilla syster.

Blöjfri.  Nu är hon helt blöjfri även på natten =) . Duktig tjej.

Kompisar Hon har många kompisar här på gården som hon gillar att leka med. Men hon saknar dagis och frågar efter det varje dag . Tror det kommer bli toppen.

Trots.  den senaste tiden har hon blivit så otroligt trotsig... Hon har börjat slå mig och tro att hon bestämmer allt här hemma. snacka om att testa gränserna. Treårs trotsen som är på besök kanske. hoppas inte den vara så länge =)

Skriver mer sen om jag kommer på ngt. Ska ta tag i disken nu ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0