Måndag

2011-06-06 - 15:58:58
Nu har båda barnen sovit en stund. nu när värmen är här så vill bella ofta sova eller vila lite på dagen :) . skönt för både henne och mig . jag får ju lite mer gjort :) haha .
Idag ahr vi haft en fixa dag,. städat BILARNA. Ja nu har vi två bilar. en mindre bil som jag kan ha och köra till och från jobbet eller om jakob ska iväg och jag är hemma med barnen så tar han den bilen. Volvon har den som har barnen helt enkelt :) Sedan ahr jag klippt gräset för nu har vi även rn gräsklippare:)
Super allt är så super.
Jobbet igår gick bra förutom migränen då.... Juste bellas ringar på armen är borta. så det var nog ett bett från ett annat djur :)

Ska se om de kommer upp lite bilder sen =) . har lite på lager ;)
Bella har blivit en sån stor tjej, självständig , lär sig så mkt nytt, pratar sjunger härmar jaa listan kan göras lång:) och vilicia är 10 månader nu. 1 år om två månader. Hon är sån härlig tjej skrattar verkligen åt det mesta:) Även hon lär sig nya saker och hittar på nya bus:) haha .

Älskar er.

Mer uppdatering kommer ikväll eller imorgon:) Ngt nytt om bella kommer upp imorgon troligen :)

ikväll blir det grillat.. Underbara sommar , underbar sol. Fy tusan vad jag är lycklig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0