Ny start

2011-06-21 - 20:36:11

Mitt nyttiga liv fick sig ett slut för några veckor sen ;) så kul var de lixom :P haha . Men på måndag är jag på det igen .. nu jävlar ska de gå :) Givetvis kommer man unna sig iblando m man ska iväg eller har gäster men ska verklige försöka fixa det denna gången :)
Blir nya förebilder och nya startmått då jag är helt hundra på att jag gått upp ltie igen ;) jag har ju kommit in i ett jävla chokladberoende också :) bra bra.. men som sagt på måndag är det stopp. på måndag tisdag och onsdag är det huvudvärk som gäller :) ahahha

Pepp pepp pepp

Postat av: Isa

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 - 08:49:47
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 - 15:35:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0