God morgon :)

2011-03-18 - 07:42:59

Bella sov helöt ok sen resten av natten så skönt. hon vaknade kl 6 dock och ville ha vatten men sen sov vi till kl 7. :) 
idag har jag mkt att göra.. har slutprovet i människan socialt och kulturellt, ska även försöka göra klart inlämningsuppgiften samt närvaron. Sen får vi ju inte glömma körkortsteorin.. :P 
Det är bra att vara uppe tidigt då blir dagarna längre och man hinenr med mer.. Närvaron går ju fort och inlämningsuppgiften kan jag skriva lite på om vilicia sover och bella roar sig själv lite ;) 

Btw de där vårvädret ni vet, de som borde vara här nu, de som alla väntar på. det är totalt jävla borta för här snöar det :( 

Bella sitter och myser i soffan nu hon fick äta en macka där och mysa.. Helt inne i tvn är hon. vilicia kryper runt över hela golvet.. tosfian :)
Jag ska börja dagen med ett teoritest.. sedan närvaron så har jag lite mindre att göra sen.
Måste hämta up mina skolböcker med..Viktigt..

Nehe dags att köra igång. Hämta min älskade cola och börja dagen med  å tänka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0