Halkan och omkörning

2011-03-16 - 22:20:03
Idag har jag fått halkan och omkörning gjort.. härligt. ett steg närmare körkortet. Börjar bli grymt nervös inför teorin bara..Måste plugga satan nu!!
Imorgon ska jag göra så mkt somk möjligt på inlämningsuppgiften sedan harj ag bara slutprovet på fredagen sen är jag klar. då går helgen till att plugga körkortsteori samt börja med matte b.
Det är verkligen mkt nu ...

Halkan och omkörningen gick bra idag en lång dag blev det och de känns i huvudet nu .. Atyt halkan skulle vara så där super rolig som en del säger håller jag inte med om.. Klart var kul att snurra runt ngn gång men inte emr än så .. Nu har man testat det lixom.. Men det var lärorikt. Man fick lära sig hur viktigt det verkligen är att köra försiktigt och ha handlingsberedskap. Har varit en lärorik dag helt enkelt. Nödvändigt!
Fick även testa  på att vara upp och ner i en bil. fy fan säger jag bara. Man fick panikkänsla helt klart, jag är förkyld med så det var sjukt jobbigt att vara upp och ner..
Men som sagt lärorikt har det varit.. Skönt att ha det gjort. var rädd för att jag skulle bli åksjuk och så men jag klarade mig :) skönt... Kanske åksjukan är bättre nu ?

Btw så har min mens kommit igen så fort man pratar om att man är glad över att slippa den så kommer den igen.. :S


Nehe nu orkar jag fasen inte mer ikväll.. gjort ett teoritest på datorn imorgon blir det MINST TRE .
Hoppas på att få sova lite längre imorgon har inte fått sova ut ordentligt på jätte länge.. jobbigt när man är förkyld ju ..

Bilder ska jag hinna med att lägga in imorgon också..
God natt
Postat av: amanda

Har du tagit en intensivkurs? vilken körskola har du? vad kostar de ca?

2011-03-17 - 09:41:35
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0