Hemma

2011-03-25 - 15:21:25

Hemma :) så underbart skönt.. Har betalat lite räkningar och deklarerat. så nu har jag de klart. ! skönt.
Ska fortsätta att fixa lite för ikväll är det matte b som gäller... ska faktiskt bli jäkligt skoj. tycker det är kul med matte så de går nog bra :)
Ska även hinna med att bara slappa en skön dusch och bara njuta av hemmet :)

Imorgon är det en ny dag hoppas det inte blir mkt kallare än vad de varit de senaste dagarna :P varit så himlans skönt nu ju :) . 
Nästa vecka har jag en hel del planer så det längtar jag till :) . Melle ska döpas och så , sedan är det dags för högskoleprovet samt lite andra grejer på g :) . skoj 

Nehe passet skulle jag packa ner i väskan innan jag glömmer det! :)  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0