Kväll

2011-03-13 - 22:39:52
Nu är det massa körkortsplugg. imorgon blir det tester på datorn. mellan första och andra körlektionen ..
Men väldigt kul att plugga till körkortet. det gör man förhoppningsvis bara en gång i livet, sjukt skönt när de är gjort :) .
dock kännerj ag att skolan kommer i andra hand.. Tur att jag förhoppningsvis inte kommer hålla på med körkortet för evigt ;)

Nehe plugga var det :)

Juste bella ligger så underbart sött och håller om sin pippi... vill bara ge henne en bamse kram men då vaknar hon ;) så en liten puss i pannan får räcka.. vilicia ligger så sött hon med. nappen i handen... Gud vad jag älskar er! Allt för er mina prinsessor, ni ger mig så otroligt mkt kraft och energi...


Love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0