Lördagmorgon

2011-03-19 - 07:56:33
Lördag idag då . Vaknade och såg att det vr blå himel ute idag iaf. :) skönt..
har endel att fixa med idag . inlämningsuppgiften måste bli klar och ska plugga som fan med körkortsteorin. ska nog ta e promenad med om orken och tiden räcker till.. har lite tvätt som ska tvättas upp och så med..

vet att min blogg är otroligt tråkig just nu . Men detta är lixm min vardag just nu, plugg plugg plugg, körkortsteori, körkortslektioner.. Har inte tid eller ork för så mkt mer. :)
Skönt när de är över :)

Denna helgen blir nog den med tråkigast uppdatering om vi inte hittar på ngt spontant. för nu har jag verkligen masas att göra..lite kort eller videoklipp ska jag se om jag hinner med /kommer ihåg ;)

Bella var nog aldrig sjuk igår föresten . bara väldigt trött. hon är iaf pigg idag och hade aldrig ngn feber igår..



Postat av: amanda

aha Okej.



ja de behöver man, jag får egentid när jag tränar iaf :) Så de är skönt! =)



Okej så bra att de är bra :)

2011-03-19 - 09:23:06
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/
Postat av: amanda

haha , ja de ska ja göra. de kommer komma upp i bloggen sen :)

2011-03-19 - 09:32:35
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0