Lycka åter igen lycka

2011-03-24 - 18:59:04
Trots en snorig och febrig lillfis , trots lite sömn några nätter  och trots så otroligt mycket matte läxa så är jag så förbannat lycklig!
Så jävla lycklig helt enkelt.
Mamma fyller år idag  föresten så jag har precis varit i affären och köpt en tårta vi ska fira med fira henne födelsedag och denna underbara dag :)
Jag ska även ta fram matteboken och plugga så jag inte har allt kvar i helgen.. har legat lite på latsidan när de gäller skolan nu .. :P men de tar jag igen nu :) ska skriva ett mejl till läraren från människan socialt och kulturellt och boka in betygssamtalet :) .så är även den kursen klar..

Nehe nu ska jag mysa lite här hemma.. :) skriver mer sen kanske ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0