Måndag :)

2011-03-28 - 15:56:16
vilken härlig dag . Även om dagen såg dyster ut i morse, det var kallt och blåste så kom solen fram tillslut :) underbart.
 Idag har helt enkelt varit en helt jävla perfekt dag. Har tagit körkortet, kan man vara annat än glad då ? . :)
Så skönt att ha det gjort. en frihet och en otroligt härlig känsla.
Stolt över mig själv , ell mål avklarat. nu blir det lugnt en vecka bara skolan som de ska pluggas till. Nästa vecka blir det troligen mer igen ;) återkommer om det imorgon troligen;). jag är på G nu =).-

har dock två gnälliga barn här hemma. vet inte riktigt varför men hoppas även dem blir lite glada snart :)
Efter maten ska vi ut och gå en sväng tänke jag . Fågelkvitter och blå himmel underbar.
Ikväll är det matte plugg¨på schemat. Älskling är och köper fika som vi ska fira med sen också:)

Nu ska jag fortsätta att spendera denna underbara dag men min underbara familj .

Tack alla som hjälpt till med barnen osv.. :) tack för att ni gjorde det möjligt för mig att ta körkortet nu.. Ni är guld värda :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0