Måndag

2011-03-14 - 15:14:35
NU är alla tre körlektioner gjorda.. Fy fan va skönt.
Idag har jag kört motorväg för första gången i mitt liv ;) haha de gick bra blev godkänd.. körde även landsväg (vänstersvängar) och lite så ..
Imorgon är det två körlektioner.. för en gångsskull är dem inte kl halv 9 på morgonen ;) haha .
Inte för att det spelar så stor roll, barnen är ju ändå uppe tidigt, men ganska skönt att kunna ta det lugnt en morgon :) .

Ikväll är det plugg som gäller. Hoppas barnen somnar snabbt kl 7 så jag kan börja direkt å hinner se familjen annorlunda.. :)
Minst 1,5 uppgift SKA jag göra klart idag .. blir till att logga ut från msn och verkligen koncentrera mig tror jag..
Idag ska vi även äta fiskgratäng så himlans gott :) så nu när jag fått lite mejl skickade (vilicia sover och bella är på g hem igen ) .
så ska jag skala potatis inför middagen :) kul att hjälpa till med maten när det inte är ett måste utan för att vara snäll haha ..
Bella har varit med faster idag så hon lär ju somna gott ikväll :) .

Nehe mejl och skala potatis var de :)

Ha en bra måndag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0