Måndagkväll

2011-03-07 - 19:50:38
Usch vad tråkig min blogg kä'nns när det inte är några bilder på ett tag. ska se om jag kan slänga in lite bilder i veckan :P .

Dagen har iaf gått väldigt fort. Började dagen med riskettan. Sjukt tråkigt måste jag säga.. Jobbigt att bara sitta och lyssna då det mesta var sådant man redan visste osv. Men men nu är det avklarat iaf. Därefter hade jag en pause på en timme sedan en körlektion .
Körde och backade i en korsning och de blev jag godkänd på. :) sedan hann vi börja lite med att pakera innan det var dags att sluta för dagen. Imorgon är en ny dag med nya körlektioner. Då är det fortsätta att pakera som gäller. :)

Nu har jag iaf lite pluggandet att göra.. Ska försöka få lite gjort ikväll iaf. :) sedan ska jag nog ta det lite lugnt med.Titta på tv och bara njuta helt enkelt :)
Nehe . lite cola och lite brieost . :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0