Motgånger ger medgånger

2011-03-15 - 22:31:57
nu börjar jag boka upp den lediga tiden efter att körningen förhoppningsvis är klart :)

Lite små grejer då och då men så skoj att ha saker att se framemot :) .
Ända fram till i maj har jag ngt uppbokat :P . I maj ska jag även till växjö och träffa några gamla klasskompisar... fy tusan så skoj :) .

Jag bara känner hur allt flyter på . och de gör mig så glad. Ibland är det verkligen värt att ha massa motgångar för tillslut så kommer det medgångar :)


Nehe.. Nu ska jag snart sova så jag orkar med morgondagen. Både halkan och omkörning samtidigt. nervös över att andra elever ska åka med när jag kör ;) haha
Postat av: Moa

Det förtjänar du gumms!

2011-03-17 - 20:45:22
URL: http://mittunderbaraliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0