Onsdag

2011-03-23 - 20:23:07
Fy fan vad trött jag är idag . var en jobbignatt. Hörde hur isabelle vaknade när jag gick å la mig runt 11 . men hon somnade om sen igen . Sedan vaknade hon tydligen 4 ggr till sa mamma. Stackars sessan. Men inte nog med de utan givetvis så vaknade ju lillfisen med. Hon vaknade runt 4 och vville inte somna om :P la henne i min säng en stund men då kröp hon bara runt så la tillbaka henne i sin säng ;) efter ett tag somnade hon om iaf skönt det. Jag hade dock huvudvärk hela natten och morgonen , nästan som första stadiet till migrän. som tur var hjälpte alvedon för en gångsskull :)

Idag har jag iaf hunnit med två körlektioner samt en runda på stan och en runda till affären med mamma :)
hittade en del på stan,
Till vilicia : en body, en tröja , strumpor, överdragsbyxor och en mössa.
Till Isabelle : ett par jeans shorts och ett par chinos byxor=) .tror inte jag glömde ngt nu :P
Köpte en present till mamma med :P

Hittat en kjol som jag ska köpa till vilicia med sedan behöver bella lite sommarkläder =) skoj med shopping och skönt att dela upp de lite så man inte behöver köpa allt på en gång :)

Nu ska jag iaf fortsätta att plugga. Mamma och jag ska snart äta majskolvar med :P gott. Ikväll blir det en tidig kväll så jag orkar med morgondagen...

Postat av: amanda

jo, men jag ändar tiden ist, han har mkt roligare på dagis än vara hemma med mig hela dagen ... Så ändra tiden till en dag då han inte är på dagis

2011-03-24 - 07:54:10
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0