Tisdag

2011-03-08 - 19:20:41
Nu är även denna underbar dag snart slut..Vädret är ju helt underbart så man kan ju inte annat än att vara glad ;)
Höll dock på att missa  körlektionen i morse pga lite missförstånd och mitt minne är inte de bästa :)Men de löste sig. blev dock en kortare körlektion än vad jag brukar ha :P .
Men nu är iaf pakering klart och köring på mindre landsväg :) . härligt de går framåt.
Har lite att plugga på tills imorgon så de ska jag göra nu ikväll.
ska även plugga lite skolarbeten. :DKänner mig peppad ikväll. Kanske för att jag inte orkar göra så mkt annat pga denna JÄVLA förkylningen. Näsan rinner eller är täppt osv.. Drygt som fan ..

Imorgon går förmiddagen till två körlektioner samt plugga körkortsteori däremellan :) Efter det ska jag vara ute i de fina vädret. Hoppas vilicia är lite bättre så hon kan följa med ut. Men får se helt enkelt. Bella är iaf mycket bättre. Hostan hra jag knappt märkt av idag :)

Några bilder blir det nog inte ikväll dock.. Kanske imorgon :P . Ikväll kommer mammsen hem med. :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0