Tisdag

2011-03-15 - 21:50:23
Tisdag idag då.. denna dagen har gått fort.
Två körlektioner har jag kört idag. Första lektionen visade jag att jag förstått allt från förra lektionen. Andra lektionen körde vi vändningar samt fickpakering :) det gick super. så imorgon ska jag visa att jag har förstått det sedan är det halkan som gäller .. Så imorgon blir det en riktigt lång dag . Efter halkan ska vi nog hem... Skönt.
Vi tog bort en av mina inbokade körlektioner idag med . kanske kommer ta bort fler sen då hon inte tror att jag behöver alla dem som är kvar. men vi får se. Kör hellre en för mkt än en för lite :)

Nu har jag lite mejl som ska skickas, lite möten som ska bokas in, sedan plugga körkortsteori..Skolan tar jag när jag kommer hem för jag orkar verkligen inte nu..

Känns som om dagarna bara flyter på nu.. Alla körlektionre allt pluggande osv har blivit en vana, men gud så skönt när de är klart. Men måste verkligen plugga som fan på teorin om jag ska klara den.. Mkt som man ska få in...

Nehe nu ska jag se slutet på kniven mot strupen.. sen blir det körkortsteori.
Hoppas ni har haft en bra tisdag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0