Tisdag

2011-03-01 - 19:53:03
Har varit en effektiv dag idag .
Efter att vi vaknat, ätit frukost och gjort oss iordning så tog vi bussen till stadsparken. Där matade vi alla fåglar. Tea tyckte det var super kul och bella var överlycklig.. Både mata fåglar och åka buss på en och samma dag ;) haha .
Därefter åkte vi hem och åt lunch.
Busade lite med barnen innan jag åkte iväg och övningskörde lite :) Det ska fan gå bra nu, jag ska fan ha de där körkortet.
Efter maten och så togj ag och vilicia en dusch tillsammans mysigt :) . Det blev mys med frukt framför tvn innan läggdags för isabelle.
Och nu sover barnen super gott :)

Jag har tagit mig lite brieost och kex. Dricker cola och pluggar körkortsteori. Ikväll blir de plugg och sedan film kl 9 ;) . Då blir det även räkmackor och så :) härligt.

Imorgon ska jag köra på körskolan sedan ska vi hem. Då blir det nog lite bilder. Måste ju lägga ner massa tid på pluggandet nu. Men allt går om man vill! :)

Nehe plugga var de ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0