Torsdag

2011-03-03 - 09:08:23
Dags att uppdatera bloggen lite igen . :)
Har ont i handleden vet inte alls vad jag gjort. men de går väl över :) drygt å skriva eller bära saker/vilicia bara..
Igår kom vi iaf hem igen . skönt att vara hemma. borta bra med hemma bäst.

Idag ska jag till min studievägledare, ska läggau pp lite fler kurser. har lite funderingar på hur jag vill läsa dem men får se om hon tycker att det är en bra ordning :D hoppas de.
Annars blir det en lugn dag . Kanske sola lite annars bara hem och plugga.
Bloggen kommer vara väldigt tråkig ett tag nu . Jag kommer ha så himlans mkt plugg med skola och körkort och min lediga tid vill jag ju spendera med mina barn så klart. Komemr givetvis försöka uppdatera ngn gång på dagen å så med men bilder blir det ju bara när jag är hemma.

Så idag tänkte jag lägga in lite bilder. så håll koll ;)
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Hej tjejen!



Ja vi hade det helt underbart i helgen.Hur har ni haft det ? :) Haha vad bra då, hade du nått att pyssla med ;)



Jadu på dagarna, myser vi, går och badar & går och sjunger lite på babyrytmiken, Ni då ? :)



kraam

2011-03-03 - 10:32:59
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0