Utbildning

2011-03-31 - 20:21:05
Nu har mitt körkort kommit så imorgon ska jag h'mta den på posten skönt då slipper jag tänka på den där lappen och passet :P .
Sitter och funderar lite ipå utbildning nu . ska ju läsa till sjuksköterska. Men frågan är om jag ska läsa det tills nu i januari eller om jag ska vänta tills nästa höst.. :P . svårt de där. tur att man har lite tid på sig att fundera. för om jag får jobb så vill jag ju gärna jobba lite innan . 
Synd att allt inte går att plugga på distans då kunde jag ju jobbat samtidigt :P haha. Men om man söker till januari och kommer in kan man ångra sig då ?:P
Hmm får se hur det ser ut då helt enkelt, får jag inget heltids jobb så kan jag ju plugga. Kan ju plugga annat som är kul under tiden kanske..


Nehe nu ska jag fortsätta plugga matte :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0