Tisdag

2011-03-29 - 10:09:03

tisdag idag då . Jag har fortfarande ont i öronen mest lock för öronen. Men då hör jag ju inte bellas tjat lika tydligt ;) haha ... Bella tycker synd om mamma och kommer och pussar mig då och då iaf ;)
Idag blir de kanske en tripp till kalmar, sedan ska ska jag ringa ett samtal och ikväll är det verkligen matte som gäller..Har massor med matte denna veckan . nästa vecka har jag både matte och psykologi . Men de kommer gå bra. imorgon har jag även betygssamtal.Lite nervös inför de fakiskt. Men de får gå som de går.

Hoppas jag blir av med förkylningen och öroninflammationen snart så man blir lite piggare bara..Nu blir jag ju trött bara jag tänker på matten ;)haha .

Nehe nu är det dags för en kall cola =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0