1 maj

2011-05-01 - 20:41:18
Lite uppdatering ..
helgen har varit toppen . Men nu är det dags för vardag igen :) skolboken är framme men snart blir de tv mys istället. Imorgon ska jag jobba.
Jobb måndag,lördag och söndag kväll denna veckan . Härligt.
Imorgon eller på tisdag ska jag hinna fixa lite med.

Vilicia är föresten så duktig å går lite med sin gåvagn... Hon går mer än gärna när man håller henne i händerna. Ibland kan gåvagnen vara lite för snabb därför väljer hon våra händer ist. :P det beror lite på.. skulle filmat idag med har ju glömt att ladda kameran sen den dog sist.. Därav inga bilder..
Men nu sitter den på laddning:)

Isabelle har varit blöjfri på dagtid sen i onsdags.. Duktig hjärtat.. Hoppas hon fortsätter att vaar lika duktig :)  I sommar hoppas vi att hon även kan slippa den på natten. Men det tar vi ju sen :) . Glad över att hon är mer intresserad av att gå på toaletten och använda trosor nu :) . Innan har det bara gått en stund då och då :) .

Jaha nu är det maj, Redan lixom. Har lite småplaner denna månaden. den 13 ska jag till växjö. oj vad jag längtar. träffa A och några gamla klasskompisar. :) Så skoj när man äntligen träffas eftersom att de inte bli så ofta ..
Nu är sommaren här snart på riktigt.. sjukt ju. Vilicia fyller 1 snart. åhh skulle ville stanna tiden lite.. Hinner inte med. min bebis är snart lika stor som storasyster ju :O

juste fick veta vad jag fick på högskoleprovet i fredags med :P Rätt nöjd, men allt handlar ju om tur..

Nehe nu blev de ett långt inlägg ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0