massor att se framemot :)

2011-05-03 - 21:05:38

Nu sitter jag här med skolboken i hösta hugg. njuter av lite choklad och cola.. Sista veckan .. Nästa vecka då jävlar ska colan bort! de måste gå...... Kan inte dricka så mkt som jag gör nu .. dricker det som om de vore  vatten.
Men nu kan jag peppa mig inför ngt så de ska nog gå bra.. :)

Pluggar för fult iaf. om hygein för tillfället inte så svårt . :) ha en inlämningsuppgift denna veckan . skönt att det inte är så mkt och skönt när man kan göra lite när man känner för det. Inte så stressigt:)
Imorgon kommer moa hit en sväng iaf :) härligt.
Då hoppas jag även på ett svar men senast på torsdag hoppas hoppas. :)

Imorgon harjag liet post so ska postas, ett betygssamtal , sen måste jag ringa lite med.. får ju aldrig tag på dem suck...... hatar att jaga folk .. Nästa vecka ska jag till syon iaf. boka in lite fler kurser. ska bara bestämma mig för vilka :P natur b står iaf först på listan :P

Känner på mig att detta kommer bli en bra sommar. en bra vår trots att snön besökte oss ngn minut idag ;) .
Allt känns bara så bra just nu.. :D massor att se framemot.
Ser verkligen framemot nästa vecka och träffa gamla klasskompisar..  och veckan efter det ser jag också framemot :) . sen hoppasvi på mkt jobb också :) så de blir lite extrapengar i kassan .. :)

Nehe nu ska jag fortsätta här.. öppna en till cola och plugga lite till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0