Onsdag

2011-05-11 - 14:03:26
Jag är helt slut i huvudet efter att ha varit ute i 4 timmar, man blir trött av all frisk luft så nu blev de en lite pause.. Lillfisen sover igen iaf.. och vi tar de bara lugnt bella ska få mellis och jag ska ta mig en morot ;)
Mammsen har varit här med lite tomatplantor 3 st och 12 paprika plantor :P haha snacka om att de blir paprikor(om de inte dör av för lite vatten ;) )
sen så har mina sockerärtor börjar komma upp i mitt land(jag tror de bar sockerärtor längst ut iaf :P
får väl hoppas att jag lyckas få ngt av de jag sått iaf :)

Ikväll kommer moa förbi en sväng sedan ska jag plugga med :) . ska lägga mig i tid ikcäll oxh imorgon så jag är pigg på fredag :) ska åka och posta lite paket med sen så ska jag hinna städa lite är det tänkt fast de kan jag ju ta imorgon med.. då skulle det inte vara lika fnt väder tror jag .:(
jag hoppas smhi har fel och ger oss en fin helg ist för regn.. hoppas hoppas :)


Nej nu ska jag fortsätta med att göra ingenting en stund:P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0