Tisdag

2011-05-24 - 22:38:56
Nu harj ag skickat in inlämningsuppgiften lite sent men bättre sent än aldrig ;)
skönt att den är klar. snart är jag klar med denna kursen. riktigt svår kurs faktiskt.. så himlans mkt ord och sånt. Men intressant.
ska snart lägga mig iaf. sen ska jag skriva och kolla om man kan få göra slutprovet på torsdag då vi inte är hemma på fredag :)
Imorgon blir det en lugn dag iaf tror jag :)
på torsdag ska vi in till stan och leka med lite barn och mammor. Underbart. :D
helgen kommer bli toppen . ser framemot söndag men lite nervös med :P haha men fårs e hur det går :)


Nehe sängen kallar :) hoppas på bättre väder i morgon .. Sen måste jag klaga på desas förbannade jävla mygg vaknar med nya myggbett varje natt. jag får stora myggbett och de kliar som fan ser förjävligt ut :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0