Typiskt

2011-11-08 - 21:20:33
Tisdag kväll nu då . ska nog lägga mig snart :) skönt å få sova ut lite.=)
barnen har blivit förkylda. Bella spydde även ikväll dock var det bara vätska inte alls så mkt . men hemma imorgon blir dem ju iaf. så får vi hur det utvecklar sig. tror alltså bara det var slem hon spydde upp och inte ngn magsjuka. Men man får se helt enkelt. Hoppas hoppas hon är frisk på torsdag iaf så hon kan rida på fredag :) eller lite snorig lär hon ju vara , det håller ju i sig i flera veckor, men utöver det.
Skulle haft matte prov imorgon . Men gör det en annan dag. får skriva till läraren och fråga när det passar henne . :) fredag eller måndag hoppas jag på . så jag får det gjort.

suttit och druckit lite julmust. fan vad jag längtar till julen :P det brukar jag aldrig göra men idag så :P


2 dagar kvar. längtar<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0