Fredag

2011-10-21 - 15:05:41
Jag är så jävla trött. Helt sjukt.
Idag blir det en hemma dag , ska plugga lite å så . Sen imorgon blir de nog en liten utflykt =) .
Maten är på g, blir ltie tidigare mat idag å lite mer kvällsmys ist =) . Härligt. det är ju faktiskt fredag och allt.
Jag skulle behöva lite energi, om någon kunde posta det till mig så vore jag tacksam.

Vilicia är en envis liten gnällfis idag ;) som blir galen om hon inte får som hon vill. haha .
världens mammigaste.Bella är ganska självständig men är på ret humör ;) skoj att retas med syster ju ;)

Jag har hittat massa skoj jag vill börja med. om man bara fick lite mer tid ;) ngt jag velat länge.

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och mysa med mina hjärtan . :)

Återkommer nog senare :)




Spännande . Låt tiden gå fort :)
Postat av: amanda

hej, hur får man lösenordskyddat inlägg?! :D

2011-10-22 - 14:14:00
URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0