Lite uppdatering :)

2011-10-17 - 11:27:59
Ett tag en jag skrev. 
Vilicias inskolning går över förväntan. imorgon ska hon vara där själv med , ska bli kul å se hur det går :)
Så imorgon blird te en hemma dag . dagis och plugg. har massa matte som jag måste räknat klart till på onsdag .
Idag har jag en inlämningsuppgift som ska bli klar. så har lite att stå i . Samtidigt så ska jag städa och plocka.
Det är dock mindre kul med min rygg.
Sjukt så klumpig jag är. Ramlade i trappan natten till söndag. Hade ont i ryggen redan innan nu har jag ett stort snyggt blåmärke. Tur att det bara var ryggen iaf och att det bara var 4 steg och inte hela trappan . Så kan det gå när man ska ner mitt i natten ;) .
Det positiva är ju att jag inte har ont i ryggen är jag hade ont innan iaf, den ena smärtan kanske tar bort de andra ;)

Denna veckan har jag lite planer iaf. På onsdag kommer mammsen, jag ska på kurs. sen på torsdag ska jag iväg på morgonen innan jag kör hem henne :).
Ser framemot torsdag.

Nehe nu ska jag ta ut falukorven som blir dagen middag :) mumma. båda barnen och jag älskar det :)

Juste inatt har varit en jobbig natt. Vilicia var gnällig igår, hon ör varken febrig förkyld eller ngt. Vet inte vad de var en dålig dag kanske, Men hon somnade iaf i min famn på dagen, Ovanligt men så mysigt :) igår när jag la mig så vaknade hon igen för typ tredje gången den kvällen och vägrade somna om, hon ville bara vara i famnen. trött som jag var så tog jag emd henne till min säng, trodde aldrig att hon skulle somna hon brukar bara krypa runt å blir skitglad när hon är i vår säng. Men hon somnade fort som fan. När jag reste mig på natten för att bella ropade och behövde gå på toa så vaknade hon. men då somnade hon om i sin säng. Men fan vad man sover stelt när hon ligger brevid. Hon låg så nära så jag kunde knappt röra mig då hade jag ramlat ner från sängen ;) . Men Lite mysigt var de allt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0