Måndag

2011-10-31 - 19:20:04
Nu sover mina små troll. Jag ska ta och slappa lite framför tvn:)
Imorgon har jag lite mer å göra. då är barnen på dagis .
Nu ikväll så har dem fått bada så de är rena och fina imorgon . Jag har lite att göra på mina listor för dagarna som dem är på dagis.
imorgon ska jag ta tag i databordet. och börja vika in tvätt :) Sen ska jag hinna med lite plugg också :) toppen .


Ska ladda upp lite bilder från förra veckans bad. inte lagt in dem på datorn förens nu. varit kass på det där med bilder.









Känner på mig vilka bra månader jag har framför mig. Mkt skoj som händer i november blandannat så fyller bella 3 och så har vi lite roliga grejer inbokat :) . sen är det jul och allt i december. Iår ser jag verkligen framemot det. Baka lussekatter, julpynta. å julgran å allt :)



10 dagar kvar <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0