Älskade finaste du

2011-09-29 - 19:35:04
Finste hjärtat. Kan inte förstå att du låg där i kistan. att du inte satt där vid oss idag. Jag vet att du såg oss och jag kände din närvaro.
Men fan vad jag saknar dig. det var din hand jag ville hålla. det var dig jag ville krama om .
nu kommer jag aldrig mer få göra det.
Det kommer dröja länge tills vi ses , jag saknar dig, du väntar väl på mig? .
 
Du som brydde dig så mycket om alla andra, som alltid tog oss i första hand.
du som alltid var så glad, alltid ett leende på läpparna .
så som du kämpade, aldrig har jag sett någon kämpa så .
Det tomrum du lämnat kommer ingen att kunna fylla, ingen annan än alla underbara minnen med dig.
jag minns så väl när jag var hos dig i maj. jag minns så väl när vi satt å drack pepsi, när vi kramades och när du satt uppe och väntade på att jag skulle komma hem på kvällen. Jag saknar allt.


Älskade finaste du. begravningen var underbar lika underbar som du .

Jag älskar dig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0