Feber.

2011-09-05 - 14:05:34

Jaha nu ligger sjuklingen i sängen . Febern håller i sig.
hoppas de går över snart. Mysig som tusan är hon iaf :)
Trodde nästan att bella höll på att bli sjuk med ett tag , hon somnade påsoffan :P men hon tog nog bara igen lite sömn från igår kväll för hon är pigg som vanligt :)
Jag ahr tagit mig en alvedon haft nt i hela kroppen och i örat men nu är de bättre. Hoppas inte det kommer tillbaka:)
Imorgon blir det ingen skola för mig iaf.Men förhoppningsvis på onsdag:)
Har lite att plugga på tills dess.En inlämningsuppgick och någon film att titta på :) Men de tar jag nog ikväll när det är lugnt eller imorgon när bellis är på dagis:)

nu ska jag komma på någon middag . Inte orkat tänka så långt innan :P

Ha en bra måndag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0