Finns föralltid kvar i mitt hjärta

2011-09-19 - 20:38:03
Jag vill att detta året ska ta slut. Vill inte vara med mer.
Det gör ont i hjärtat när några i sin närhet går bort. Varför så tätt? väntade dem på varann?
De vågade kanske inte gå själva.

Jag är så ledsen farfar för att jag inte hört av mig. att jag inte insåg förens nu hur mycket jag faktiskt har saknat dig. Jag älskar dig hoppas du vet det.

Anna-lena. så som du har kämpat , vilken hjälte. Du skämtade in i det sista, du var alltid dig själv.
Jag saknar dig, det gör så ont. Jag vill ha hem dig, du skulle ju komma hit. Åh hjärtat. Nu sliper du att lida, all smärta. Jag kommer alltid att se upp till dig. du kommer alltid vara en förebild.
Älskade fina du. Jag glömmer dig aldrig!




Ni Finns föralltid kvar i mitt hjärta
Postat av: Isabella

Åh vännen <3

Finns här för dig !!

2011-09-20 - 14:32:35
URL: http://isabellaremgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0