Fredag

2011-09-16 - 22:16:15
Nu var det ett tag sen jag skrev igen . Varit lite mycket nu . Tänkte mest skriva ett kort inlägg :)
I torsdags var jag och moa på leos med de små barnen . Tänkte lägga upp bilder från det imorgon
Sen har jag inte gjort så mkt nytta egentligen men ändå haft fullt upp:P haha

Nu tänkte jag kolla lite i skolboken , Göra veckans närvaro och så =)
Imorgon blir det en lugn dag. då behöver vi städa och jag måste plugga. Både matte och Lindrande vård.
Måste fixa inlämningsuppgiften på matten . Gick bra på förra men måste skriva mer hur jag tänker när jag räknar osv. så blir å koncentrera sig lite mer på denna uppgiften som ska vara klar till på tisdag eller om jag går på mattelektionen på onsdag istället.

Nehe nuska jag ta tag i plugget lite :) ha en bra kväll:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0