Söndag

2011-09-04 - 12:25:35

Nu är tanken att jag ska börja plocka lite här hemma. Har massa plugg att fixa idag med.
är inte så där super pepp. snarare skittrött :P

Men tänkte iaf berätta att vilicia har fått dagisplats, på samma ställe som isabelle. Jag är superglad för det dock så är det från oktober. Både bra och dåligt. Jag vill h henne hemma mer, lite mer nervös för inskolningen osv denna gången. Samtidigt som jag tror att hon kommer få super kul och ja¨det underlättar för mina matte lektioner.
Rädd för att flytta fram inskolningen ifall jag inte får plats på dagiset då :(
Tror det kommer bli bra tillslut. skulle kännas lika jobbigt om jag väntade 3 månader hon är ju fortfarande min lilla bebis :P
Svårt de där .

Nu hr jag suttit och kollar igenom massa fina bilder på barnen.
Även de är svårt vilka bilder ska man beställa?
Suttit och funderat på om jag ska lägga upp några bilder här Men väntar nog tills jag får hem de jag beställt. bilderna man får hem är så himlans små så man ser ju inte så bra ändå- roligare att se dem ordentligt sen .

Ska bli så himlans kul å få sätta upp lite fina på lilltjejen sen :)

Nehe om jag ska ta tag i alla måsten kanske :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0