Städdag

2011-09-08 - 09:52:55

Nu jäklans ska de städas.
Börjar på  undervåningen för vilicia sover perfekt :) .
Sen  ska hon å jag städa lite där uppe ;) . hon är inte så mkt till hjälp ;) snarare tvärt om . Men hon vill gärnba vara med så klart hon får det.
Bellis är på dagis. så kul å lämna henne. Hon älskar dagis. blir så lycklig av att se hur kul hon tycker att det är .:=
Åh har så mkt planer och så som jag vill göra. Tänk om man hade lite mer pengar och lite mer tid till allt :P .
Det är så mkt man vill hela tiden . Jag har redan lite planer för nästa år.
Hoppas verkligen de blir av.

Jag är så lycklig. jag är så stolt över min familj, så tacksam för min vänner och glad över att jag tagit tag i mitt liv. Jag vet vad jag vill bli och jag tänker kämpa för det. även om de dröjer några år så är det värt det. 
 

Nej nu har jag ju inte tid för detta med. Jag skulle ju städa ;)
Ha en bra dag för det ska jag ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0