Tankar

2011-09-25 - 20:32:35
Nu sitter jag här igen . med tusen tankar.
Jag skulle plugga med orka inte,vill inte men måste. :(

det börjar närma sig begravningen.Hur kommer det gå till, vad ska man ha på sig osv.
Du kommer få den finaste begravningen någonsin . Jag vet att du kommer titta på mig och vara min skyddsängel. Jag önskar så att jag kunde få dig tillbaka .
´
Jag minns fortfarande när jag såg dig ligga där. allt bara brast, tårarna tog aldrig slut. Jag älskar dig.
Jag kollade på dig,du låg där så fin. såg ut som om du andades men det var nog min önskan.
om jag bara fick ge dig en sista kram, säga de där orden, hur mycket du betyder för mig.
Varför hälsade jag inte på oftare, varför?

 det är så lätt att vara efterklok. Glöm aldrig att visa era nära och kära hur mycket ni älskar dem . Man vet aldrig när det är för sent :'(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0