Tisdag kväll

2011-09-13 - 22:01:17
Inte så mycket att skriva om egentligen . Har haft finbesök ikväll av M och M . :)
dem åt middag här sen har vi bar lekt å slappat . skönt det behövdes idag .
Nu har jag skickat in en inlämningsuppgift. borde egentligen börja på den andra men tar det imorgon för jag orkar verkligen inte nu .

Imorgon har jag matte lektion å så med. ska se om jag kan få tiderna till vilicias inskolning och så .
Lite andra samtal med som jag skulle ringt för länge sen men varit mkt i skolan och varit sjuk nu så bättre sent än aldrig :)

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från helgen innan det blir soffan sen sängen






Nehe gick inte att ladda upp fler bilder suck!

mycket tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0