Tisdag morgon

2011-09-13 - 08:06:39
Det gör ont i hjärtat att lämna stortjejen när hon blev ledsen för första gången idag . Även om jag vet att det går över så känns det lite jobbigt.
Hon börjar ju tidigt på tisdagar för jag har matte lektion men idag tänkte jag plugga det hemma .
Bella är lite förkyld och har liet rethosta, Hon hann nog inte vakna riktigt heller. Hoppas hon är gladare nu iaf.
dem vet ju att de bara kan ringaom hon skulle bli gnällig för förkylningen och så .
Hon har sovit lite dåligt inatt med, tror hon drömde mardrömmar :(

Vilicia var så söt när pappsen skulle till jobbet. stog och skrattade och vinkade hejdå vid dörren.underbart.

Idag har jag lite plugg å fixa medans lillan sover. En inlämningsuppgift ska bli klar och börja på en annan. sen matte med då. Lite pluggande blir de nog ikväll också :)
idag får jag paketet från hm med kläderna jag beställde. givetvis får ni se de då =)
sen ska jag som vanligt hinna plocka lite och dammsuga här hemma:)


Ha en bra dag =)
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Bilder bilder bilder vill vi ha! :D

2011-09-13 - 09:27:24
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0