Måndag

2012-04-09 - 21:32:23
Nu är påskhelgen över. 
Jag är helt slut och de ska bli skönt å komma tillbaka till vardagen igen .
Imorgon är det dagis och jag ska plugga och städa. träffa moa en liten stund tänkte jag hinna med :)
Ska faktiskt gå och lägga mig snart vaknade av migrän idag så känner mig inte alls bra idag.
Igår var vi iaf ute och åt. tio st var vi sammanlagt. Gott var det. Barnen blir ju dock lite rastlösa efter ett tag så efterrätten tog vi hemma hos svärföräldrarna. Plankstek är ju så förbannat gott. De kan jag leva på länge ;)

Nu sitter jag här å är förbannat sugen på hamburgare. Men nej nu är det slut med att äta massa på kvällarna bara för att man är sugen lixom .
Jag längtar tills bebis är ute. tills jag kan gå ner  i vikt osv . :) För nu ska jag jäklans ge mig fan på det :) .
sommar 2013 får bli min sommar ;)
Jag ska även göra ett nytt försök med att sluta med colan när bebis kommer. Finns ju faktiskt massa annat gott man kan dricka.. bara vanligt citronvatten .. :)  Ja känner mig faktiskt rätt pepp inför detta:) Men ett tag kvar. än så länge så ska bebis bakas å bli större :P .


Tyvärr blir de inga bilder för har inte tagit några från påsk. :/ dåligt jag vet....

Nehe god natt =) hoppas ni får en bra vecka för de ska jag ha :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0