migränlördag

2012-04-28 - 22:17:34
Vilken underbart väder de var igår. så skönt ute. :) hoppas den värmen kommer för att stanna snart :) . idag har de varit ganska skönt ute med fast det regnat. trist men värmen ska man ju inte klaga på. eller värme å värme man frös ju inte iaf.
Igår var vi ute i stortsätt hela dagen. underbart när man kan sitta å gräset å kolla när barnen springer runt å jagar varann på gräset :)
blev dock lite sent för mig i säng igår. kunde inte somna. så kanske därför jag vaknade av migrän som hållt i sig största delen av dagen . Man blir lagom seg av detta vill jag lova. men ite mkt att göra åt tyvärr .

Nåja. Nu sitter jag här isg ingen migrän och svampmackor på g.. då ska man inte klaga :)
Inte många varma mackor som slår just kantarellmackor.. :) egenplockade och mssa grädde. :) mumma.

lång helg med. det ska man inte klaga på. har massa planer i helgen . imorgon är de grillning å massa barnbus på schemat.. på måndag ska vi ha fattat ett beslut. och även iväg på en lite utflykt på dagen . sedan är de ju valborg så då blir de nog till å grilla lite :) sen är det äntligen maj... då förhoppningsvis bebis tänkt komma. :)
ska bli så sjukt skönt å få bli sig själv igen ;) kroppen är ganska trött nu vill jag lova.

Känns som om det är mkt på g nu. Mkt som ska bestämmas och mkt roligt som händer.
Jag tror att från och med nu så kommer det hända massa roligt för oss. säkert negativa saker som dyker upp med så klart. men ja vissa saker längtar jag lite extra till så klart :)

Nehe nu ska jag fortsätta mysa.

Ha en bra dag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0